100 palaa on valmiina "työpeittoprojektista".....

Vielä monta ilta- ja viikonloppuvuoroa edessä :) Kankaita leikatessa on ollut kiva katsella minkälaisia kankaita omistaa - jotkut kankaat ovat olleet unohduksissakin :) Ja vielä en ole päässyt leikkaamaan paloja esim. keltaisista tai sinisistä kankaista ollenkaan.................. Maritta

Kommentit