tilkkublokissa on tehty kasseja tänä kesänä. Ihania sellaisia !

Minä olen siivonnut omaa ompelukonenurkkaustani, sillä jouduin luopumaan kirjoituspöydästäni ja sain toisen tilalle. No, siivous sinäänsä on ihan hyvä asia, mutta miten saan kaiken taas mahtumaan nurkkaukseni - se tulee olemaan ongelma.

Löysin siivotessani eräästä laatikosta alla olevan tilkkupinnan. Minulla ei ole mitään mielikuvaa miksi olin joskus ommellut pinna, mitä olin siitä suunnitellut tekeväni.....

 

Siispä aloitin jatkojalostamaan tilkkupintaa leikellen, siirrellen ja ommellen........

 

 

 Pääsin tikkausvaiheeseen tänä iltana, jatko jää ensi viikolle. ......

 

Pinnasta on tulossa kassi -mitäs muutakaan :) Kassista tulee aika iso, juuri sopivan kokoinen loppukesän työmatkoille. Onneksi helle on jo hellittänyt, jotta jaksan touhuta muutakin kuin katsella elokuvia...... Mukavaa alkanutta elokuuta ....... Maritta