ja kuukauden kiltailta takana. Aloitimme jouluisen rasian kasaamista  Kumiko Sudo'n kirjasta. Oma rasiani on vielä alkutekijöissä......

  

  Rasian kasaaminen edisty hitaasti, jos joutuu joka työvaiheen tekemään kahteen kertaan :) Päätin, että en pura sisäosaa toistamiseen vaan teen kokonaan uuden. Pääsen siten helpommalla.

Olen viime aikoina kovasti harjoitellut tätä purkamista ja kasaamista uudelleen. Nämänkin hexagon palat on yhdistetty useampaan kertaa......

   

   Hitaasti siis edistyy tämäkin pikkutyö :) Onneksi ei ole tarkoitus tehdä sängynpeitettä vaan pikkuinen liina.

Vaikka minä olen harjoitellut purkamista ahkerasti niin kiltalaiset ovat saaneet valmiiksi................

   

   ensimmäisen erämme nuttuja Afrikkaan lähetettäväksi !!!! Tässäkin projektissa olen vaiheessa - villalanka odottaa yhä kaupassa ostajaansa, jotta pääsen edes yhden nutun kutomaan.

Minulla taitaa olla elämässä nyt sellainen vaihe, että kaikki asiat on tehtävä useampaan kertaan ennen kuin onnistuu :) Onneksi omasta mielestäni minulla on hyvinkin pitkä pinna, ja kestän hyvin vastoinkäymisiä, joten jossakin vaiheessa minun rasia, hexagonliina ja vauvanuttu ovat valmiina - miehelläni voi tietysti olla aiheesta eri näkemys, mutta ei kysytä häneltä asiaa...................................... Maritta