... on vaikka muille jakaa, ja olenkin pystynyt välttämään niitä tosi mukavasti. Lastenkirjakerhoon olen kuulunut viimeksi, mutta jäsenyys on lopetettu lasten kasvaessa isommaksi. Nyt liityin hetken mielijohteesta Juju-kirjakerhoon. Liittymislahjana tilasin parit kirjat ja yhden alemyynnistä..............

        

Itse kirjoja en ole vielä ennättänyt selailla, sillä jätin ne odottelemaan rauhallisempaa iltahetkeä. Saan siten "herkutella" kirjoilla kunnolla itsekseni.

Väriterapiapäivää vietin keltaisten kankaiden kanssa. Päätin ompella uuden kaitaliinan piirongin päälle, ja sainkin sen tehtyä päivän aikana. Kokeilin uutena juttuna ovisilmää, jota Marli suositteli Luova-mysteerin viidennen osan kankaiden keräilyn apuvälineenä. Mies oli juuri sopivasti rautakaupaan menossa tänään, joten hän sai kerrankin ostaa sieltä jotakin MINUN pyynnöstäni :))

Tässä päivän ompelus.............

        

Kaitaleiden ompeluidea on Jane H. Miller "French Braid Quilts" kirjasta, jonka olen ostanut jo jokin aikaa sitten. Tulipahan nyt kokeiltua ideaa, joka on kyllä varsin mukava idea. Kankaita vain täytyisi olla samasta värisävystä "pilvinpimein", jotta saisi oikein kauniin työn. Minulla oli vain jonkin verran keltaisin, joten ei ehkä tullut kaikkein paras tulso, mutta minulle ihan riittävä :)

Huomenna jatkuvat kirjomiset, kun olen nyt saanut ommella tänään - energia on palannut ja mieli on virkeämpi................ Maritta