tosi kesäinen talvi-ihmiselle :) En ole saanut ommeltua eilen tai tänään, mutta olen käynyt taas kertaalleen läpi vuosien varrella hankimiani tilkkulehtiä pötkötellen samalla tuulettimen ja tv:n edessä. Olen etsinyt tiettyä mallia, joka ei ole vielä tullut vastaan. Monta muuta mukavaa jutttua on kyllä sitten pistänyt silmään. Monta kivaa peittomallia, seinävaatetta ja kassia.

Yksi kassimalli löytyy Kaboodle - sivuilta kuvana. Kassi on ihan perushexagonkassi, joka on varmasti kaikilla muilla tilkkuilijoilla - paitsi minulla :) Teen kassista oman versioni yhdistämällä kaksi eri kassimallia. Se toinen kassimalli löytyi yhdestä vanhasta australialaisesta lehdestä. Pitkään piti harkita ja pohtia kangasvalikoiman edessä mitkä kankaat otan tällä kertaa käsittelyyn. Päädyin käyttämään varastossa olevia batiikkivärjättyjä kankaita, joita olen ostanut pala tai metri kerrallaan. Leikkasin kassin aloituspalat.....

  

Leikkasin hexagoneja nyt 19 kpl, ja sivun pituus on 3" tuumaa pitkä. Ensin laitetaan nämä palat kuntoon, ja sitten mietitään käytänkö mustaa, harmaata, ruskeaa vai sinistä kangasta kassin kasaamiseen jatkossa.

Huomenna alkaa kolmas lomaviikko, joka on tällä erää minun viimeinen lomaviikko.......... Maritta