Lorukortit on toimitettu osanottajille, toivottavasti ovat perillä viimeistään tänään. Kaikki ovat aivan ihania ja monta uutta lorua tuli opeteltavaksi. Kiitos Salme, Hilja, Elli, Marjo ja Maritta! ~Kaija
Kaikki kortit yhteiskuvassa:

Emännänlahjat, kiitos myös näistä:

Salmen


Ellin


Hiljan


Marjon


Marittan



Kaijan



Kommentit