on pian mennyt enkä ole saanut tehtyä mitään tilkkuista :( Aika on mennyt johonkin ihan muuhun- ei mihinkään erityiseen, mutta tavallisiin töissä käyvän äidin juttuihin. Iltaisin unikin on tullut silmiin niin aikaisin, että en ole onnistunut tikkaamaan mitään käsinkään saati sitten koneella. En ole ilmoittautunut mihinkään opistojen kursseihinkaan vielä, kun tuntuu ettei aika riitä.

Uusia nettisivustoja olen kyllä löytänyt, jos joku toinen vaikka innostuisi kokeilemaan niitä löytyviä ilmaisia malleja. Minulle uusi sivusto löytyy osoitteesta Timble Art, jossa on monta mukavaa kolmiuloitteista mallia. Erityisesti minua ihastutti malli nimeltä Tiny Tulip.

Toinen uusi tuttavuus on Quilting Arts - nettisivusto. Heidän sivustolle voi rekisteröityä helposti, ja sen jälkeen pääsee käsiksi eBooks- tarjontaan. Quilting Arts -lehteä löytyy lehtipisteitä, ja on minunkin hyllyssä joku kappale, mutta tämä nettiversiokin on tutustumisen arvoinen vinkkeineen. 

Ensi viikolla minulla on pari vapaa päivää, koska olen tulevan viikonlopun töissä. Vapaa päiville olen suunnitellut pikakassien tekoa ja joku pussukkakin pitäisi saada tehtyä. Toivottavati saan lisää paloja peittooni ensi viikonloppuna - työvuorot ovat vilkastuneet alkavan syksyn myötä, mutta aina jossakin välissä voi varmasti pistellä pari pistoa.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.............. Maritta