... on toivottavasti tullut jo perille Arjalle länsi-Suomeen...............

              1877134.jpg

     Kuvasta erottuu vähän heikosti piirtämäni talviaiheiset kuvat. Kuvat ovat Meme's Quilt'n , jonka kaikki mallit ovat niiiiiin ihania! Voisi vaikka tilata kaikki varastoon. Toivottavasti Arja merkkaa jouluksi  kuvat, ja kasaa niistä vaikka sohvatyynyt tai pikku pöytäliinat joulua koristamaan. Jouluhan on jo melkein oven takana - vain 107 päivää aattoon :)

    Arjalle lähti myös meidän killan haastekankaat.......

            1891310.jpg 

            1891314.jpg

, sillä hän sattui soittamaan minulle juuri kiltailtana, jolloin olin aloittamassa jakamaan kirjekuoria. Kiitos vain etukäteen hänelle haastekangasprojektiin osallistumisesta ! Kankaiden kuviin tuli taas jotain ylimääräisiä "viivoja", mutta varmasti saatte käsityksen kankaista. Minä olen aloittanut jo tumman kankaan leikkaamisen. Koen sen haastavampana ison kuvion vuoksi, joten parempi tehdä se ensi alta pois. Jos joku on innostunut kokeilemaan vaaleaa kangasta, niin viesti minulle ja laitan palan tulemaan postitse :)

   Seuraavat reilut kaksi viikkoa mies on "maailmalla", joten pääsen ehkä ompelemaankin jotain. QJ-projekti kökkii pahasti, ja se harmittaa suunnattomasti. Tapetointiremontti seisoo nyt miehen reissun ajan, mutta jatkuu vielä yhden huoneen verran. Kolme huonetta on jo tapetoitu......................... Maritta