Tänään täytyy viimeistellä tämä joululiina. Saimme alkusyksystä kiltaamme pari laatikollista keskenjääneitä tilkkutöitä, ja laatikossa olleista paloista anoppi innostui järjestelemään parikin liinaa. Minä olen vain ommellut liinat kasaan. Laatikon puolivalmiista blokeista on syntynyt killassa muitakin liinoja ja jokunen seinävaate. Samantyylinen vihreäsävyinen liina valmistunee vielä ennen joulua - jos ennätän muilta joulukiireiltä. 

         1135620.jpg

   Kaija on osallistunut joulukalenterivaihtoon ja minä olen ommellut omaan joulukalenterilaatikkooni päivittäin yhden blokin. Tässä "kurkistus" minun laatikkooni.......... Maritta

         1135616.jpg

Lisäys edelliseen:

Sain joululiinan valmiiksi Neiti Marple'n seurassa, joten huomenna otetaan vihreänsävyinen liina viimeistelyyn. Mitähän huomenna tulikaan tv:stä illalla?