... mennyt ihan kiireessä. Omat lapset ovat olleet kipeinä ja itselläkin veto pois. Se on tämä kevät, joka saa räystäät tippumaan, nenät ja silmät vuotamaan.

Ompelutouhuihin ei juuri ole jäänyt aikaa, joten pastellinsävyiset kukkakangasblokit eivät juuri ole lisääntyneet..............

           1374311.jpg

Laskin, jotta 24 blokkia tarvittaisiin välikaitaleineen niin saan tytölle romanttisen torkkupeiton. Vastapainona näille "ranskalaisille" olen aloittanut kasaamaan pieniä hexagon- kukkasia ylijääneistä palasista......................

          1374313.jpg

Katsotaan mitä näistä joskus syntyy, kunhan olen niitä kasaillut. Viimeksi Tilkkutexin tilauksessa oli minulle valmiiksi leikattuja hexagonipohjia. Minun täytyy ensi ommella nämä amerikkahenkiset pois ennen toisen minihexagon projektin aloittamista.

Nettiostoksia olen kuitenkin ennättänyt tekemään :) Kävin kokeeksi tilaamassa fanellikankaita Kestovaippakaupassa.

Eilen oli meidän hääpäivämme ja suklaakakku on uunissa, joten sitä pelastamaan........................... Maritta