valmiina "hämähäkin verkosta".....

     

Ja jämäkorissa ei vielä puoliväli häämötä :) Siis projekti jatkuu, mutta vasta ensi viikonloppuna, sillä olen nyt "työvuoroputkessa". Tänään oli työpäivä nro 4  - kuusi vielä edessä + parit varallaoloyöt. Ei juuri jaksa ommella, kun on tälläinen "putki" menossa.

Nettilinkkejä olen kyllä löytänyt vaikka en ole jaksanut ommella. Hiiden opiston tilkkukurssilla teemme seuraavalla kerralla pussukat ,joissa hyödynnetään metallista rullamittaa. Löysin netistä blogin, jossa on ohje miten tehdä kiva pussukka. Jostain syystä en saa nyt kunnolla linkitettyä sivuja, joten osoite on tässä   http://justanotherhangup.blogspot.com/2012/01/snappy-bag-tutorial.html

Kys. blogissa on muitakin kivoja ohjeita - kannattaa tutustua :)

Pääsiäinen on pian, ja minun pitäisi varmasti viimeistellä tämän kuukauden jotain-valmista-joka-kuukausi-työ. Olen tai olin tekemässä keltaista kaitaliinaa, ja puolet on jo tikattu :) Näytepalakankaat vain sotkivat ajatukseni tai harhannuin jonnekin muille poluille. Siis niskasta kiinni, ja tikkaus loppuun liinasta................ Maritta