mutta reunat puuttuvat. Ompelukuntoni on "vajaa", sillä minulla on olkapäässä kiertäjäkalvosinoireyhtymä. Oireena käden puutuminen ja kipeily. En jaksa istua kovin kauan millään koneella. No, liina valmistuu pikku hiljaa.

Vaikka kehon kunto on se mikä on, niin ajatukset jylläävät :))) Olen jo pitkään miettinyt näille väripaneelin paloille käyttöä.....

             

Niitähän on minulla kaksi, ja pelastin ne jo jonkin aikaa sitten kangaskaupan lopetusmyynnistä. Olen miettinyt millä blokkimallilla saisin suurimman "hyödyn" aina yhdestä väripalasta. Olen mielessä yhdistänyt niitä valkoiseen tai mustaan pohjaan. Kassimallit ovat pyörineet päässä, peittomallit ja seinävaatteet. Yksi ajatus on ollut  kuitenkin ylitse muiden, miten saada jokin kolmiuloitteinen työ seinälle. Joku "taiteellinen" väriläjäys :)  Vaikka käsi on kipeä, tänään oli ihan pakottava tarve kokeilla jotakin ajatusta. Värikankaat ovat sekoitekangasta, ja aika ohutta, joten työn pitää olla seinävaate. Niitä ei pestä niin useasti. No, tästä kokeilupaloja.....

      

Kuvasta ei erotu, että yläkulmassa oikealla oleva punainen sävy on eri kuin muissa paloissa. Jos jatkan tällä tyylillä, toivottavasti sävyt erottuvat paremmin päivänvalossa ja valmiissa työssä......siis jotain tälläistä...... ehkä tulossa......tai sitten ei ........... Maritta