Forssassa viettämässä harvinaisen mukavaa päivää museossa :) Forssan tytöt olivat laittaneet ulos kivasti " sisäänheittäjäksi" tilkkupeittoja.......

   

Tytöt tarjosivat myös ihania herkkuja tilkkutöiden tekemisen lomassa nautittavaksi. Minun päivä oli oikein antoisa - toivottavasti muidenkin tilkkuilijoiden, jotka osallistuivat muualla Suomessa vietettyihin tilkkutapahtumiin. Oli erittäin mukava nähdä tuttuja, tutustua uusiin tuttavuuksiin, vaihdella ajatuksia tilkkuilusta, saada uusia ideoita ja kuulla muiden tekemien töiden taustatarinoita. Iso KIITOS Forssan tytöille päivästä ! Minun kyydissä olleille Soilelle ja Alicelle myös kiitos päivästä !!!

Forssassa on myös se Kankaisen kangaskauppa .............. ja pitihän siellä piipahtaa :) Mukaan lähti jotakin mitä oikeasti tarvitsenkin, mutta myös sellaista mitä en ehkä olisi tarvinnut. Päätelkää itse alla olevasta kuvasta mikä on mitäkin......

  

Lahjaksi sain ystävältä palan pilkkukangasta, josta olin ajatellut tehdä jotain joskus - nyt en kyllä ihan selkeästi muista mitä olin ajatellut, mutta jospa se jossakin vaiheessa palaa mieleen :)

Jelly Roll on aivan IHANA !!! Katselin eilen jo mitä siitä voisin ommella, mutta pitää miettiä raskinko aukaista rullan vai en ?!?!  Edelliset kaksi rulla on vielä aukaisematta, pyyhin niistä aina välillä pölyjä , ihastelen hetken ja laitan takaisin hyllyn reunalle :)

Kannoimme juuri takaisin alakertaan ompelupöytäni, joten kunhan olen loppupäivän siivonnut tavaroita järjestykseen, pääsen ehkä kokeilemaan ompelukoneen toimivuutta . Olen alkuviikon Helsingissä pikku likan kanssa lomalla nauttimassa pääkaupungin kesästä. Minun toiveeni on, että juhannuksena sataisi vettä. Silloin voisin ihan hyvällä omallatunnolla ommella pitkästä aikaa............ Maritta