.... ovat saapuneet perille, ja toivottavasti paketin sisältö oli mieluisa. Tuntui kyllä vähän hassulta lähettäää kangaskauppiaalle kangasta :)

                  2129006.jpg

   Kangas löytyi IKEAn lastenosastolta. Minulla kuvioinnista tulee mieleen lumihiutaleet - ja samanlaisia hiutaleita tulee juuri taivaan täydeltä :) Jospa saisimme tänä jouluna valkoisen joulun.

   Tänään on käsityökerhomme ja tilkkukillan yhdistetty pikkujoulujuhla, joten luminen maisema tulee juuri oikeana päivänä. Minun piti leipoa illaksi makea piirakka, mutta tässä flunssassa luotan ennemmin Fazer-leipomon ammattitaitoon :)

    Posti toi minullekin tänään paketin - kirjakaupasta. Olen taas tapani mukaan varmistanut, että saan edes yhden mieluisen lahjan.  Minun oli kyllä yllättävän vaikea siirtää paketti avaamattomana piiloon :) Olisi tehnyt niin mieli katsella jo tilaamani tilkkukirja etukäteen. Kannen perusteella kirjassa tulisi olla juuri minun näköisiä blokkeja.

       Nyt pian pienille tirsoille, että jaksaa porista illalla juhlissa.................... Maritta